Den akademiska världen!

Har i dagarna upptäkt en helt ny värld.... hmmmm kanske inte helt ny men ändå. Just nu far jag mellan Göteborgs spårvagnar för att ta mig ut till instutitionen för globala studier strax intill linéplatsen. Japp de framtida 3 åren kommer jag att spendera här med en förhoppning om att jag kommer att ta min examen inom globala studier för att sedan göra livet lättare för andra.

Ja som sagt en helt ny värld, ett nytt uppbrott med att säga upp sig, den trygga och goa ekonomin är nu som bortblåst så nu gäller det att hålla hårt i kosingen...

Fick ett samtal utav ung vänster här om dagen som ville att jag skulle fungera som mentor i utåtriktad värksamhet kring våldswproblematik... rooooligt ska bli en utmaning.

Jahopp min lilla systerdotter växer för övrigt som ogräs och smittar sin moster med förkylning <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0