Bättre sent än aldrig

Hej hopp...

Ja detta med att blogga är ju inte min starka sida... man måste ju liksom uppdatera sig lite då och då!!!
Fan här sliter man med träning och åter träning men inte händer det något.... Idag sprang jag i alla affärer i Falkenberg som kan tänkas ha badkläder för att hitta en bikiniöverdel... panikköpte en på kappahl. Dags att utvidga Falkenbergs butiksutbud en aning kanske..

Skulle fått min redan rejält försenade tenta på posten men nej... ingen tenta, nu får man sitta med den hela semestern.... aja jag kan ju sitta på min underbara balkong :-)

Solen har kommit till Sverige så nu försöker jag bättra på brännan från Bulgarienresan (japp det blev en resa, lyxit, bara jag och Martin med sol och bad mmmm.)

Dop i helgen mitt underbara syskonbarn Nathalie skall döpas och firas med pompa och ståt...

Kramar till er alla




Älskade vännen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0